Husk at fortælle hvordan du tager et ansvar...
Uanset hvad dit mål er, så er først skridt at din målgruppe finder dig. Det er en slagsomvendt gemmeleg, hvor det for dig gælder om at blive fundet først. Det er det Komfritfrem blandt andet kan hjælpe dig med.
Din historie er fyldt med guld
Uanset om du jagter nye kunder, medarbejdere eller noget trejde, så er der rigtig god til at forklarer, hvad du bygger på, og hvordan du er nået dertil, hvor du er.
Det giver først og fremmest troværdighed og tryghed, fordi din modtager fornemmer, at du ikke er en døgnflue.
Din historie er oplagt at bruge i forbindelse med storytelling. Fortællingens kraft er som bekendt stor, og du har helt sikkert noget interesant at berette – men måske har du brug for hjælp til at grave fortællingerne frem og prioritere dem, der harstørst potentiale?
Hvis du synes det lyder spændende og kan se, hvorfor det giver mening, men samtidig har brug for lidt hjælp. Så du havnet det rette sted. Her kan du nemlig få hjælp til at spotte den gode fortælling, få den formidlet og skabt stærkere relationer.

En god investering
Det giver rigtig god mening at prioriterer content af høj kvalitet i sin markedsføring. Det mener i hvert fald den førende marketingsvirksomhed Semrysh. Her kommer 3 pointer fra Semrush, og du kan finde endnu flere her.
All-in-One Solution
Komfritfrem kan hjælpe dig med...
Jelling og omegn brugsforening blev grundlagt i 1920. Siden har brugsen været en markant del af byens butiksliv, den har samtidig støttet om om foreningslivet og været med til at forme lokalområdet. Sagt med andre ord er Brugsens og Jellings historie flettet sammen, hvilket adskiller Brugsen fra Netto og Rema1000, der ligeledes er at finde i Jelling. Er der nogen bedre anledning til at fortælle sin kunder, at når de handler i Brugsen så holder de samtidig liv i Jelling end en 100 års fødselsdag?
