skip to Main Content
Mindre snak i himmelhøjde:

Komfritfrem hjælper dig med at få din grønne indsats ned på jorden

Der er gode grunde til at du skal dele, hvordan du prøver at gøre din del

Du inspirerer andre

Du viser, ar du tager ansvar

Uanset hvem din målgruppe er, så er der et øget fokus på bæredygtighed. Alt lige fra dine kunder, andre virksomheder du leverer til og de institutter, der skal hjælpe dig med finansiering, arbejder med bæredygtighed.

Ved at vise, hvilke indsatser du arbejder med, gør du dig mere interessant og styrker dit brand, så vejen til nye kunder, nye samarbejdspartnere og finansirng bliver lidt lettere.

Du skaber gennemsigtighed

 

 

I en travl hverdag, hvor ting opstår og andre ting ryger længere ned på todo-listen, er det let at glemme at vise, hvilken forskel ens virksomhed eller organisation

Det betydet mennekser til mennesker

 

Naturligvis skal du værne om din intrigritet og troværdighed, og ikke komme i nærheden af greenwashe eller overdrive din indsats på på det sociale område.

 

Untitled

Det står ESG for

Environmental (miljø)

Samtidig har er du konkurrencedygtig og forstår at opfylde dine kunders behov. Var du ikke alt det, var din virksomhed bukket under forlænge siden.

Social (sociale forhold)

Du er meget bevidst om, hvad din virksomhed er rundet af. Du kender virksomhedens DNA, og når stormer er du derfor i stand til agere i overenstemmelse med dine værdier.

Governance (god selskabsledelse)

Ingen får en lang historie, hvis de ikke løbende kan tilpasse sig, at din historie går langt tilbage gør det dig ikke til et museum, men beviser du er agil.

Vi er alle ansvarlige. Ikke kun for, hvad vi gør, også for, hvad vi undlader at gøre.

Synes du er svært at kommunikere, at du er ansvarlig eller er du i gang med ESG-rapportering, men bøvler med at bruge rapporten aktivt  i din kommunikation eller markedsføring, er du kommet til arlette sted.

Komfritfrem kan hjælpe dig med..

At spotte historien

Det er nemlig kke alt i din ESG-rapporterning, som kan skabe værdi for din kommunikation/ markedsføring.

At finde balancen

Så du får fortalt, hvordan du gør en forskel uden at overdrive din indsats og greenwasher.

At perspektivere

Gennem  interviews med relevante, eksterne kilder, kan du skabe troværdighed om dine udsagn.

At vurdere potentialet

Så du prioriterer de historier, der har bedst mulighed for at få en effekt og understøtte din strategi.

At formidle

Jo bedre en historier bliver fortalt, jo flere har lyst til at se eller lytte og jo bedre bliver historien husket.

At distribuere

Akkurat som diamanter skal der slibes af og pudses og være det rette fokus før en historie får værdi

Tager du også et stort socialt ansvar uden at fortælle om det, så kan Komfritfrem også hjælpe

Tager du også et stort socialt ansvar uden at fortælle om det?

Uanset om din virksomhed eller organisation fylder 100, 50, 25 eller 10 år, Så benyt begivenheden i din markedsføring eller kommunikation og styrk din fortælling og dit brand. Har du brug for hjælp? så ræk endeligt ud.

Back To Top