Komfritfrem hjælper dig med at få din grønne indsats ned på jorden
Der er gode grunde til at du skal dele, hvordan du prøver at gøre din del
Du inspirerer andre
Du viser, ar du tager ansvar
Uanset hvem din målgruppe er, så er der et øget fokus på bæredygtighed. Alt lige fra dine kunder, andre virksomheder du leverer til og de institutter, der skal hjælpe dig med finansiering, arbejder med bæredygtighed.
Ved at vise, hvilke indsatser du arbejder med, gør du dig mere interessant og styrker dit brand, så vejen til nye kunder, nye samarbejdspartnere og finansirng bliver lidt lettere.
Du skaber gennemsigtighed
I en travl hverdag, hvor ting opstår og andre ting ryger længere ned på todo-listen, er det let at glemme at vise, hvilken forskel ens virksomhed eller organisation
Det betydet mennekser til mennesker
Naturligvis skal du værne om din intrigritet og troværdighed, og ikke komme i nærheden af greenwashe eller overdrive din indsats på på det sociale område.
Det står ESG for
Synes du er svært at kommunikere, at du er ansvarlig eller er du i gang med ESG-rapportering, men bøvler med at bruge rapporten aktivt i din kommunikation eller markedsføring, er du kommet til arlette sted.
Komfritfrem kan hjælpe dig med..
Tager du også et stort socialt ansvar uden at fortælle om det, så kan Komfritfrem også hjælpe
Tager du også et stort socialt ansvar uden at fortælle om det?
Uanset om din virksomhed eller organisation fylder 100, 50, 25 eller 10 år, Så benyt begivenheden i din markedsføring eller kommunikation og styrk din fortælling og dit brand. Har du brug for hjælp? så ræk endeligt ud.