skip to Main Content

Lad ikke anekdoterne og personlighederne samle støv:

Måske skal du åbne glemmebogen og udnytte potentialet i din historie?

Grav guldet i din historie frem og lad det vise, hvad du står for

Uanset om du jagter nye kunder, medarbejdere eller noget tredje, så er der gode muligheder for, at du kan komme tættere på dit mål ved at bruge din histoire. Komfritfrem har erfaring i at bruge historien aktivt og gøre en forskel i nutiden.

 

Kopi af Kopi af Kopi af Kopi af Design uden navn (1000 x 600 mm) (1600 x 700 px) (500 x 850 px)

Kan døden snydes, var han en krigens største svindlere. Himlen over Europa var et af anden verdenskrigs farligste steder at opholde sig, og omkring 55.000 besætningsmedlemmer på engelske bombefly mistede livet under skyerne. Men ikke Haydn John Lawrence.

Uddrag fra en digital fortælling lavet til SMUK

En lang historie illustrerer...

At du er pålidelig

Samtidig har er du konkurrencedygtig og forstår at opfylde dine kunders behov. Var du ikke alt det, var din virksomhed bukket under forlænge siden.

At du kender dit DNA

Du er meget bevidst om, hvad din virksomhed er rundet af. Du kender virksomhedens DNA, og når stormer er du derfor i stand til agere i overenstemmelse med dine værdier.

At du kan tilpasse dig

Ingen får en lang historie, hvis de ikke løbende kan tilpasse sig, at din historie går langt tilbage gør det dig ikke til et museum, men beviser du er agil.

Hvis man ikke kender fortiden, forstår man ikke nutiden og egner sig ikke til at forme fremtiden

Simone Weil (1909-1943)

Komfritfrem kan hjælpe dig med..

Mærkedage

At bruge dine medarbejders 10, 25 og 40 års  jubilæer aktivt i din markedsføring og employer branding

Research

At grave de gode historier frem,  de fleste har glemt, men som stadig har stor værdi for din branding.

Milepæle

At præsentere perspektiverne i de milepæle, du når, og hvorfor du har kunne nå så langt.

At vurdere potentialet

At finde ud af om der overhovedet er en histoire at fortælle, og om der er et formål med at gøre det.

Den rette vinkling

Akkurat som diamanter skal der slibes af og pudses og være det rette fokus før en historie får værdi

Formidlingen

Jo bedre en historier bliver fortalt, jo flere har lyst til at se eller lytte og jo bedre bliver historien husket.

Runder din virksomhed eller organisation et skarpt hjørne?

Uanset om din virksomhed eller organisation fylder 100, 50, 25 eller 10 år, Så benyt begivenheden i din markedsføring eller kommunikation og styrk din fortælling og dit brand. Har du brug for hjælp? så ræk endeligt ud.

Back To Top