Vi er ikke som de andre...
Der er mange gode grunde til at vælge Komfritfrem, hvis du gerne vil have, at flere får kendskab til det du tilbyder og i sidste ende blive dine loyale kunder. Du kan bliver klogere på nogle af dem her. Hvis du kommer helt til bunden af denne side, kan du også se tidspunkter, hvor Komfritfrem måske ikke er den samarbejdspartner, du skal vælge.
Du kan blive ved og ved med at bruge ressourcer på din kommunikation og markedsføring. Der er intet loft for mulighederne, men naturligvis har du en grænse for, hvor mange ressourcer, du har mulighed for at bruge. Kunsten er, at få mest muligt for de ressourcer du har til rådighed. Her kan du bliver klogere på, hvad det mere konkret vil sige, når vi siger, at vi arbejder klogt med respekt for dine ressourcer.
En engagement rate er en måling af aktiviteten eller interaktionen fra brugerne af dine platform på sociale medier. En høj engagement rate indikerer er et tegn på, at dit indhold skaber engagement og tiltrækker opmærksomhed.
Komfritfrem hjælper dig til at opnå en høj engagement rate på dit indhold. Det handler blandt andet om at ramme den rigtigte tone i dit sprog. Du får hjælp til at lave indhold, hvor modtagerne fornemmer dit nærvær, at du er oprigtig og at du skaber værdi for din målgruppe. Det kræver selvsagt stor kendskab til din målgruppe – det kræver imidlertid også flair for at lave indhold til SoMe. Både i forhold til tekst og visuelle elementer. Det kan godt være besværligt – men bare rolig hjælpen er nær. Komfritfrem har særligt fokus på organisk indhold, der giver engagement, følgere og bringer din målgruppe tættere på det, der er dit mål.
Ord kan to ting. De kan give information og de kan vække følelser. Information kan du ofte kommunikere via tal, grafer og overblik. For mange ord kan mudrer billedet og sløre budskabet. Vil du vække følelser kræver det et sprog med masser af liv og forståelser for at skabe billeder på nethinden. AI kan langt hen ad vejen hjælpe med det første. Til den del der handler om tekster, der skaber puls og stemning på din hjemmeside, så har du brug for Komfritfrem, og naturligvis er teksterne SEO-optimerede.
Det er svært at skille sig ud, og ikke drukne, i det hav indhold der findes derude. Din mening kan skabe opmærksomhed. Først er det nødvendigt med nogle overvejelser omkring, hvad du vil opnå samt en god fornemmelse for målgruppe og sprog. Det er en balancegang, hvor et forkert ordvalg kan få store konsekvenser.
SoMe, Læserbreve og kronikker er fine platforme, hvis du gennem din holdning gerne vil styrke dit personlige brand eller din virksomheds. Du er kommet til rette sted, hvis du både vil have hjælp til at sætte ord på det, du mener og som samtidig er med til at fremhæve dig og din ekspertise.
Effektiv PR kræver, at producent af eksempelvis pressemeddelse kender virkeligheden på mediernes redaktioner, har et netværk og samtidig kan skrue en pressemeddelelse sammen, så den når fra mediernes indbakker og ud på deres platforme. Den viden har jeg.
I et magasin giver du modtagen både en læseoplevelse og indsigt.
Et vellykket magasin kræver imidlertid godt indhold i både ord, billeder og grafik. Hos Komfritfrem får du tekst, der giver modtageren lyst til at læse mere og billeder, der skaber stemninger.
Jeg har stor erfaring med produktion af magasiner og med at formidle viden. Gennem netop formidlling af viden kombineret med magasinets lækkerhed styrker du modtagerens relation til dig.
Du får samtidigret produceret indhold, der nemt kan blive versioneret til andre af dine platforme
Billeder skaber en stemning, samtidig er de med til at illustrere, hvad en historie handler om. Der er forskel på billeder til SoMe og et magasin. Billeder til SoMe skal være hurtige at afkode og kunne ses på en telefon. billeder til magasiner må man gerne gå på opdagelse i. Hos KomFritfrem får du det hele.
Du får rigeligt med billeder. Ikke fordi det skal være svært af vælge, men fordi det altid er godt at have egne billeder ved hånden. Det kan være forskellige detaljer billeder eller genrerbilleder, du kan bruge ved forskellige lejligheder. På den måde slipper du for at bruge ligegyldige og distancerende stockbilleder, og du kan nemt genbruge indhold, der allerede er lavet og spare ressourcer.
Vi er blevet vant til video. Derfor skal video kun bruges, hvor det giver mening. Hos Komfritfrem leverer vi ikke dyre, lækre produktioner. Til gengæld får du alle fine film til både SoMe og din hjemmeside. Det gælder alt fra korte reels, der giver dig flere følgere til lidt længere videoer, der giver information til din målgruppe, og dermed dig troværdighed.
Komfritfrem leverer også billeder og video. Det giver et sammenspil mellem det visuelle og teksten, fordi det det er den samme kreative knolde, der både fører pen og producerer billeder/ video. Samtidig sparer det ressourcer, at der ikke skal flere personer til for at løse opgaven.