vil du vide mere
Processen er delt op i tre faser. Først bliver vi klogere på din målgruppe, hvad der gør dig unik og laver en strategi, der giver dig pejlemærker og fokus. På den måde får du et grundlag, der gør, at dine ressourcer bliver brugt, hvor det giver mest mening.
Ikke fyld til skrivebordsskuffen
I Komfritfrem er det kongstanke at have respekt for netop dine ressoucer. Nakkehår har det nemlig med at rejse sig, når ordet strategi bliver nævnt. Ofte rimer strategi på noget, der kommer til at samle støv. Måske kender du fra tidligere arbejdspladser, at ledelsen snakker strategi og strategi, og at strategier mest er noget, der kommer og går, og får konsulenter til at slikke sig om munden?
En dynamisk strategi
Bare rolig I komfritfrem er der ingen strategiseminarer. Her er tankegangen den, at det giver mening at lave en dynamisk strategi, der kan blive justeret, efterhånden som vi sammen høster erfaringer og får mere viden. Du kan sagtens argumenter for, at det skal laves et kæmpe stykke dybdegående arbejde før, der skal eksekveres. Sådan tænker vi ikke. Vi vil hellere får noget indhold ud at arbejde praksis, indsamle date og viden og så justere din strategi. Så undgår du også, at dine platforme mister puls undervejs i processen.
Effektiv annoncering på SoMe, en stor organisk rækkevidde, tiltrækning af besøgende til din hjemmeside via SEO og nyhedsbrev, som modtagerne læser med interesse Alt sammen kræver kvalitetsindhold. Kvalitetsindhold er kort sagt hjørnestenen i al markedsføring og kommunikation. Kvalitet handler også om hvilke ord, du bruger.
Hos Komfritfrem, får du en samarbejdspartner, der dække din ryg, når det komme til at sikre et godt flow af indhold på dine kanaler. Vel at mærke indhold, som gør din målgruppe interesseret i dig, og det du har at tilbyde. Uanset hvor langt du er i dit arbejde med markedsføring, branding og kommunikation, kan vi støtte dig med:
Det er værd at huske på ordets kraft i en tid, hvor der er stor vægt på det visuelle. I Komfritfrem bliver ordet prioritetet, fordi indhold kun opnår kvalitet, når tekst og det visuelle spiller sammen, giver målgruppen brugbar viden og lækker appetit. Det kræver et kreativt sprog med liv.
- Vi definerer målgruppe og mål.
- Vi prioriterer hvilke kanaler, vi skal bruge ressourcerne på.
- Sammen sætter vi ord på det, der gør din virksomhed unik.
- Det definerer vores valg af historier og vinkler.
Det er svært at skille sig ud, og ikke drukne, i det hav indhold der findes derude. Din mening kan skabe opmærksomhed. Først er det nødvendigt med nogle overvejelser omkring, hvad du vil opnå samt en god fornemmelse for målgruppe og sprog. Det er en balancegang, hvor et forkert ordvalg kan få store konsekvenser.
SoMe, Læserbreve og kronikker er fine platforme, hvis du gennem din holdning gerne vil styrke dit personlige brand eller din virksomheds. Du er kommet til rette sted, hvis du både vil have hjælp til at sætte ord på det, du mener og som samtidig er med til at fremhæve dig og din ekspertise.
Effektiv PR kræver, at producent af eksempelvis pressemeddelse kender virkeligheden på mediernes redaktioner, har et netværk og samtidig kan skrue en pressemeddelelse sammen, så den når fra mediernes indbakker og ud på deres platforme. Den viden har jeg.
I et magasin giver du modtagen både en læseoplevelse og indsigt.
Et vellykket magasin kræver imidlertid godt indhold i både ord, billeder og grafik. Hos Komfritfrem får du tekst, der giver modtageren lyst til at læse mere og billeder, der skaber stemninger.
Jeg har stor erfaring med produktion af magasiner og med at formidle viden. Gennem netop formidlling af viden kombineret med magasinets lækkerhed styrker du modtagerens relation til dig.
Du får samtidigret produceret indhold, der nemt kan blive versioneret til andre af dine platforme
- Vi laver en konkret oversigt over, hvad der skal publiceres, hvor og hvornår.
- Vi finder de historier, der illustrerer kernefortællingen.
- Vi formidler dem i ord, billeder og video.
Vi publicerer på relevante kanaler, så indholdet når frem til målgruppe
Komfritfrem leverer også billeder og video. Det giver et sammenspil mellem det visuelle og teksten, fordi det det er den samme kreative knolde, der både fører pen og producerer billeder/ video. Samtidig sparer det ressourcer, at der ikke skal flere personer til for at løse opgaven.
- Vi laver en konkret oversigt over, hvad der skal publiceres, hvor og hvornår.
- Vi finder de historier, der illustrerer kernefortællingen.
- Vi formidler dem i ord, billeder og video.
Vi publicerer på relevante kanaler, så indholdet når frem til målgruppe
Komfritfrem leverer også billeder og video. Det giver et sammenspil mellem det visuelle og teksten, fordi det det er den samme kreative knolde, der både fører pen og producerer billeder/ video. Samtidig sparer det ressourcer, at der ikke skal flere personer til for at løse opgaven.