skip to Main Content

SuperBrugsen i Jelling har fået

mere synlighed for færre penge

df død ds

Kopi af Design uden navn-4

Henrik Werge har Brugsblod i årene. Hans far var brugsuddeler på Fyn, og som dreng fik Henrik Werge sine første opgaver i butikken. I dag er han selv brugsuddeler. I xxx år det ham, der har stået for SuperBrugsen i Jelling.

Henrik Werge kender om nogen Coop indefra. I xxx år han således været formand for DLO.

Gode og dårlige tider

Han ved, at der kommer gode tider og at der kommer mindre gode tider. Han ved, at man skal gribe muligheder, der opstår, og han ved at man skal ruste din butik til modgang.

Han ved også, at tiderne forandrer sig. Kundernes ønsker forandrer sig, men han ved også at kunderne ikke er ens, derfor forandrer deres ønsker sig ikke i samme retning eller tempo.

Turde at tænke nyt

Han kender også sig selv. Han ved, at han er en god købmand. Han ved også han er mindre god til at forstå, hvordan man laver digitalt indhold, der for alvor rykker.

Han ved, at man ikke skal holde fast i det gamle og kendte, fordi det er trygt. Han ved, at nogle gange skal man tænke nyt. Sådan startede vores samarbejde.

 

Jacob kommer med idéerne, og så får han det produceret, og det bliver lavet så det virker professionelt. Det er det, der har gavnet mig meget.

Henrik Werge, Uddeler i SuperBrugsen i Jelling

SuperBrugsen i Jelling har fået hjælp til:

Kopi af Design uden navn-4

Kernefortællingen

På billedet er brugsuddeler Henrik Werge. Sammen har vi defineret, hvad der gør Brugsen i Jelling unik. Det handler mest af alt om, at Brugsen giver Jelling meget tilbage, på den måde lever Brugsen og byen i en  slags symbiose. Se videoen og hør ham fortælle, hvad han har fået ud af samarbejdet.  

Jeg har lavet:

hjulpet med at bruge Brugsens 100 år lange historie aktivt
Grafik til SoMe blandt i forbindelse med renovering af p-plads
Givet sparring og kommet med nye idéer
Design uden navn-9

Øget fokus på de ansatte

Mange medarbejdere bliver i Brugsen i årevis, og der bliver bygget særlige relationer mellem kunder og medarbejder. Medarbejderne gemmer derfor på mange historie, som ikke blev fortalt. Der er med andre ord guld at hente blandt medarbejderne både i forhold til branding og rekruttering. 

Jeg har lavet: 

Mere varieret indhold på SoMe blandt ved at præsentere de ansatte
Videoer og SoMe opslag om eksempelvis bageren, der leverer brød til butikken
Indhold til digitale skærme
Markeringen af Brugsens 100 års fødselsdag
kunde i superbrugsen

Den daglige markedsføring

På billedet er en kunderne, jeg har talt med. For det er dem, der er bedst til at sætte ord på, hvrofor Brugsen i Jelling er mere end en dagligvarebutik. Mange kunder har en særlig relation til Brugsen. Jeg har været med til pleje loyaliteten samtidig med at tiltrække nye ved at få kunderne til at fortælle.   

jeg har lavet:

Grafik til SoMe blandt i forbindelse med renovering af p-plads
Hjælp til kommunikationen til kunderne under corona
Lavet grafik til SoMe

Er du også interesseret i at få mere for dine markedsføringspenge?

Samarbejde arbejde vakte opsigt

Noget af det lidt anderledes indhold SupBrugsen i Jelling og jeg har lavet har lavet sammen, var en stribe videoer om unge og rygning. videoerne blev distribueret via Facebook, og udsprang af en snak brugsuddeleren havde med en tidligere direktør af Kræftens Bekæmpelse, der bor i byen.

Blandt andre TV SYD, fortalte om det utraditionelle samarbejde i et indslag og en webnyhed. Du kan finde nyheden her

Også hedengange Radio 24syv ringede og lavede et live interview med brugsuddeleren.

logo komfritfrem
Back To Top